Hallo! Ik ben meester Johnny!
Word jij vrolijk van muziek maken?
Schrijf je dan in voor de muziekles!

Groep 1/2/3/4

-Samen met mij liedjes zingen en dansjes aanleren,
onder begeleiding van de gitaar of ukelele! De liedjes gaan mee met de thema's van het seizoen.
-Muziek spelletjes doen.
-Bodypercussie.
-Spelenderwijs noten leren zingen en spelen.
-Aan de slag met de percussie-instrumenten.

Wie ben ik?

Ik ben Johnny Bruce Muller, ik werk inmiddels 6 jaar bij YMCA Scheveningen. Daar geef ik gitaar, ukelele, peuter en kleutermuziek. Ik werk ook al 5 jaar als vaste muziekdocent op de OBS Leeuwerikhoeve in Den Haag. Daar geef ik muziekles aan alle groepen. Vanaf schooljaar 2023 - 2024 ben ik ook aan de slag bij de Maria Bernadette.

Via het HCO heb ik alle modules voor vakdocent doorlopen, dat geeft mij naast vele jaren ervaring de juiste tools om goed les te geven. Naast mijn werk als docent ben ik bezig als singer-songwriter. Ik treed al een aantal jaar op bij kleine evenementen en muziekcafés. Ook trad ik op in Zuid Korea en Japan.

Schrijf je nu in!

Schrijf je dan in voor de muziekles bij Meester Johnny.
johnnyxnl@gmail.com

N.B De 1e periode loopt van het begin van het schooljaar tot het begin van de kerstvakantie, dinsdag van 14:30-16:00 (met uitzondering van de vakanties) en bestaat uit 16 lessen. De 2e periode loopt van na kerstvakantie tot de zomervakantie. Het eerste kwartiertje van de les eten we samen.

Prijs
De prijs per les bedraagt 8,50 per keer per leerling bij een minimum van 10 leerlingen.Zijn er te weinig aanmeldingen dan zal de prijs aangepast worden.

Al benieuwd : Ga dan naar mijn Youtube speciaal gemaakt voor de muzieklessen.

Ook is mijn muziek te beluisteren op Spotify, YouTube en alle streaming platforms. Zoek naar Johnny Bruce Muller.

Tot dan!